972-15-12-95 info@fundacioroses.org

CURSA DE LA DONA 2021

CURSA DE LA DONA EDICIÓ “MAR I MUNTANYA”

2 recorreguts / 2 setmanes

Us ha agradat la Cursa de l’any passat? Sou més de mar o de muntanya? Enguany la cursa torna amb el mateix format que l’any passat, però amb 2 sorpreses: us deixem 2 setmanes (del 25/09 al 10/10) per fer 2 recorreguts, un a la vora del mar, l’altre per la muntanya.

US APUNTEU?

🖥 Entreu a https://fundacioroses.org/
🙏🏻 Feu el vostre donatiu de 10€
👕 Veniu a buscar la vostra samarreta entre el 13/09 i el 08/10 (els dimarts, dimecres i dijous de 15h a 18.30h)
🏃🏼‍♀️ Feu un dels 2 recorreguts marcats el dia que vulgueu entre el 25 de setembre i el 10 d’octubre
📷 Pengeu una foto amb #14cursadeladonaroses a les xarxes

Recorregut Mar 👉 https://bit.ly/3zCW8d9

Recorregut Muntanya 👉 https://bit.ly/3zI6CYx

453 en estoc

Amb història

La Cursa de la Dona de Roses és la més antiga de la província de Girona.

Solidària

Aportació 100 % solidària a favor de la Fundació Roses Contra el Càncer.

Emblemàtica

5km amb recorregut 100% planer / 8.5km amb recorregut camins de terra

REGLAMENT 14a CURSA DE LA DONA ROSES 2021

1. La fundació Roses contra el càncer i el club d’atletisme Roses són els promotors de la 14a cursa de la dona 2021 que consta d’un circuit marcat. No està controlat en cap punt i es pot recórrer qualsevol dia entre el 25 de setembre i el 10 d’octubre a qualsevol hora, raó per la qual cada participant corre o camina sota la seva pròpia responsabilitat.

No és una cursa de competitivitat. No hi haurà cap classificació ja que no està controlada.

1. Donatiu

A QUÈ VA DESTINAT EL MEU DONATIU?

El donatiu de 10€ es pot fer fins a l’últim dia de la cursa, el 10 d’octubre, en aquesta mateixa pàgina web.

La Cursa de la Dona és 100% solidària i l’import íntegre dels donatius està destinat a la Fundació  Roses contra el càncer per tal d’ajudar els malalts de Roses i els seus familiars.

El donatiu permet entrar en el sorteig que es celebrarà de manera telemàtica després de l’últim dia de la cursa, amb premis cedits pels nostres patrocinadors

Els participants rebran una samarreta: un cop registrada la participació a  la cursa, podreu venir a recollir al local de la Fundació Roses contra el càncer (C/Pescadors, 13)  la vostra samarreta amb el comprovant que haureu rebut per email.

Horari de recollida: dimarts, dimecres i dijous de 15h a 18.30h. Recordeu que sempre s’han de respectar les mesures d’higiene i la distància de seguretat. La samarreta no es podrà emprovar, consulteu les mides de les samarretes per tal de saber la talla que us convé. Podeu venir a recollir la samarreta de varies persones, sempre i quan presenteu el comprovant de cadascuna.

1. Recorreguts

QUINS SÓN ELS RECORREGUTS, QUAN I COM ELS PUC FER?

Es pot consultar els recorreguts a la pàgina web de la fundació Roses contra el càncer. Estaran marcats en la ciutat i la muntanya amb cartells. Els participants poden triar el recorregut, el dia i l’hora que vulguin entre el 25 de setembre i el 10 d’octubre per fer la cursa. Es pot fer de manera individual o en grup reduït (consultar el protocol de seguretat de la pandèmia en el moment de disputar-se la cursa). Durant el recorregut, recomanem mantenir les distàncies de seguretat, portar mascareta en el cas que es faci caminant, i en general seguir totes les recomanacions del Departament d’Esport: https://esport.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/afectacio-del-coronavirus-a-lesport-catala/

A l’inici del circuit, els participants es podran fer una foto al fotocall i penjar-la a les xarxes, amb el hashtag #14cursadeladonaroses i etiquetant la fundació Roses contra el càncer i el club d’atletisme Roses.

1. Protecció de dades

D’acord  amb  el Reglament General de Protecció de Dades de la UE (RGPD UE) 2016/976,  l’informem  que  les  dades  personals  recollides  mitjançant  aquest  formulari  seran  incorporades  a  un  fitxer  del  Club  Atletisme  Roses  i  de  la  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer,  creat  amb  la  finalitat  de dur a terme La  cursa  de  la  Dona – i possibles futurs esdeveniments.  Vostè  te  dret  a  sol·licitar  l’accés  a les  dades  que  ens  ha proporcionat,  i  a  fer-les  rectificar  i  cancel·lar,  tot  adreçant-se  per  qualsevol  mitjà  al  Club  Atletisme  Roses  o  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer.

5. Sorteig

A l’hora de recollir la samarreta, s’entregarà un número de participació al sorteig per cada participant. El sorteig es farà la setmana després del 10 d’Octubre al local de la Fundació Roses contra el càncer.
Després el sorteig, contactarem cada guanyador. Els lots s’hauran de venir a buscar al local de la Fundació, C/ Pescadors, 13 a Roses.

6. Aquest reglament podrà ser modificat sense previ avis per l’organització de la cursa per motius aliens al club.