Cursa de la dona

AMB HISTÒRIA

La Cursa de la Dona de Roses és la més antiga de la província de Girona.

SOLIDÀRIA

Aportació 100 % solidària a favor de la Fundació Roses Contra el Càncer.

EMBLEMÀTICA

Distància 5km amb recorregut 100% planer.

Categoria:

RECORREGUT

LA SAMARRETA

Un cop registrada la participació a la cursa, podreu venir a recollir al local de la Fundació Roses contra el càncer (C/Pescadors, 13) la vostra samarreta amb el comprovant que haureu rebut per email.

TALLES DE LA SAMARRETA

REGLAMENT 13a CURSA DE LA DONA ROSES 2020

1. La fundació Roses contra el càncer i el club d’atletisme Roses són els promotors de la 13a cursa de la dona 2020 que consta d’un circuit marcat. No està controlat en cap punt i es pot recórrer qualsevol dia entre el 26 de setembre i el 4 d’octubre a qualsevol hora, raó per la qual cada participant corre o camina sota la seva pròpia responsabilitat.No és una cursa de competitivitat. No hi haurà cap classificació ja que no està controlada.

2. Donatiu

A QUÈ VA DESTINAT EL MEU DONATIU?El donatiu de 10€ es pot fer fins a l’últim dia de la cursa, el 4 d’octubre, en aquesta mateixa pàgina web.La Cursa de la Dona és 100% solidària i l’import íntegre dels donatius està destinat a la Fundació  Roses contra el càncer per tal d’ajudar els malalts de Roses i els seus familiars.

El donatiu permet entrar en el sorteig que es celebrarà de manera telemàtica després de l’últim dia de la cursa, amb premis cedits pels nostres patrocinadors.

Els participants rebran una samarreta “Edició Especial”: un cop registrada la participació a  la cursa, podreu venir a recollir al local de la Fundació Roses contra el càncer (C/Pescadors, 13)  la vostra samarreta amb el comprovant que haureu rebut per email.

Horari de recollida: dilluns, dimarts i divendres de 9h a 13h, dimarts, dimecres i dijous de 15h a 18.30h. Recordeu que sempre s’han de respectar les mesures de seguretat, higiene i distanciació social. La samarreta no es podrà emprovar, consulteu les mides de les samarretes per tal de saber la talla que us convé. Podeu venir a recollir la samarreta de varies persones, sempre i quan presenteu el comprovant de cadascuna.

3. Recorregut

QUIN ÉS EL RECORREGUT, QUAN I COM EL PUC FER?Es pot consultar el recorregut a la pàgina web de la fundació Roses contra el càncer. Estarà marcat en la ciutat amb cartells. Els participants poden triar el dia i l’hora que volen entre el 26 de setembre i el 4 d’octubre per fer la cursa. Es pot fer de manera individual o en grup reduït (consultar el protocol de seguretat de la pandèmia en el moment de disputar-se la cursa). Durant el recorregut, recomanem mantenir les distàncies de seguretat, portar mascareta en el cas que es faci caminant, i en general seguir totes les recomanacions del Departament d’Esport: https://esport.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/afectacio-del-coronavirus-a-lesport-catala/A l’inici del circuit, els participants es podran fer una foto al fotocall i penjar-la a les xarxes, amb el hashtag #13cursadeladonaroses i etiquetant la fundació Roses contra el càncer i el club d’atletisme Roses.

4. Protecció de dades

D’acord  amb  el Reglament General de Protecció de Dades de la UE (RGPD UE) 2016/976,  l’informem  que  les  dades  personals  recollides  mitjançant  aquest  formulari  seran  incorporades  a  un  fitxer  del  Club  Atletisme  Roses  i  de  la  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer,  creat  amb  la  finalitat  de dur a terme La  cursa  de  la  Dona – i possibles futurs esdeveniments.  Vostè  te  dret  a  sol·licitar  l’accés  a les  dades  que  ens  ha proporcionat,  i  a  fer-les  rectificar  i  cancel·lar,  tot  adreçant-se  per  qualsevol  mitjà  al  Club  Atletisme  Roses  o  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer.

5. Aquest reglament podrà ser modificat sense previ avis per l’organització de la cursa per motius aliens al club.