972-15-12-95 info@fundacioroses.org

Segona Pedalada contra el càncer

10,00

🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♂️ Participa en la segona pedalada contra el càncer de la Fundació Roses contra el càncer i el Club Ciclista Roses!
📆 El dia 22 de maig a les 10h a la Plaça Catalunya
✅ Aquesta cursa en bicicleta està oberta a tothom
👉🏻 Recorregut de 10km, durada d’aproximadament 55 minuts
🖥️ Incripcions a partir del 25 d’abril fins al dia 19 de maig a la web fundacioroses.org
✅ Donatiu 10€ online, 12€ presencial al local de la Fundació Roses contra el càncer, inclou samarreta i botifarrada 👕🌭
✅ Els donatius van dirigits al projecte d’atenció psicosocial de la FRCC per ajudar els malalts oncològics de Roses i els seus familiars.

133 en estoc

Solidària

Aportació 100 % solidària a favor de la Fundació Roses Contra el Càncer.

Familiar

10km amb recorregut dins el poble i arribada dins la Ciutadella

REGLAMENT 1a Pedalada contra el càncer

1. La fundació Roses contra el càncer i el club ciclista Roses són els organitzadors de la 2a pedalada contra el càncer que consta d’un circuit marcat controlat en diversos punts. La sortida es fa el dia 22 de maig a les 10h a la Plaça Catalunya.

2. Donatiu

A QUÈ VA DESTINAT EL MEU DONATIU?

El donatiu és de 10€ si la inscripció es fa online, i de 12€ si es fa de manera presencial al local de la Fundació Roses contra el càncer. Es pot fer fins al dia 19 de Maig, en aquesta mateixa pàgina web i presencialment al local de la Fundació Roses contra el càncer, C/ Espronceda, 44.

La Pedalada contra el càncer és 100% solidària i l’import íntegre dels donatius està destinat a la Fundació  Roses contra el càncer per tal d’ajudar els malalts de Roses i els seus familiars.

Els participants rebran una samarreta: un cop registrada la participació a  la pedalada, podran venir a recollir al local de la Fundació Roses contra el càncer (C/Espronceda, 44)  la samarreta amb el comprovant que hauran rebut per email. També rebran un tiquet per la botifarrada que s’organitza després de la pedalada.

Horari de recollida: dimarts, dimecres i dijous de 15h a 19h. Recordeu que sempre s’han de respectar les mesures d’higiene i la distància de seguretat. La samarreta no es podrà emprovar, consulteu les mides de les samarretes per tal de saber la talla que us convé. Podeu venir a recollir la samarreta de varies persones, sempre i quan presenteu el comprovant de cadascuna.

1. Recorregut

El recorregut de 10km (durada d’uns 55 minuts) passa per dins del poble. No hi ha edat mínima, deixem a l’apreciació dels participants valorar si els seus fills poden assumir un recorregut de 10km amb bici. Els participants poden portar nens amb cadireta. Podeu consultar el recorregut a la pàgina web de la fundació Roses contra el càncer.

1. Protecció de dades

D’acord  amb  el Reglament General de Protecció de Dades de la UE (RGPD UE) 2016/976,  l’informem  que  les  dades  personals  recollides  mitjançant  aquest  formulari  seran  incorporades  a  un  fitxer  del  Club  Ciclista Roses  i  de  la  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer,  creat  amb  la  finalitat  de dur a terme La  Pedalada contra el càncer – i possibles futurs esdeveniments.  Vostè  te  dret  a  sol·licitar  l’accés  a les  dades  que  ens  ha proporcionat,  i  a  fer-les  rectificar  i  cancel·lar,  tot  adreçant-se  per  qualsevol  mitjà  al  Club  Ciclista Roses  o  Fundació  Roses  Contra  el  Càncer.

5. Aquest reglament podrà ser modificat sense previ avis per l’organització de la cursa per motius aliens al club.