ELS NOSTRES SERVEIS

AJUTS ECONÒMICS i TÈCNICS:

A la Fundació tenim elaborat el Protocol per a la concessió d’ajuts econòmics i tècnics per a les persones usuàries. L’objecte d’aquest Protocol és regular els ajuts econòmics i tècnics que se’n deriven del tractament oncològic per aquelles situacions personals i familiars que ho necessitin, tenint en compte les situacions econòmiques febles, mitjançant uns criteris de valoració específics per a cada ajut.

Hi ha diferents tipus d’ ajuts:

Ajut pel transport
Préstec material tècnic ( cadira de rodes, llits articulats, caminadors,…)
Ajut per material ortopèdic
Ajut econòmic per situacions d’urgència per risc social.
Ajut Hotel cost zero ( Hotel IbisBudget de Girona)
Ajut per servei de fisioteràpia
Ajut per servei de fisioteràpia pal.liativa a domicili
Ajut per servei d’acupuntura
Servei de préstec i venda de perruques.
Servei d’assessorament dietètic
Servei de micropigmentació oncològica
Servei de taxi per a tractament de radioteràpia
DESCARREGAR PROTOCOL D’AJUTS

REIKI, SONOTERÀPIA i TALLER HARMONITZAT

És un servei de voluntariat que engloba tractaments terapèutics energètics i complementaris, que aporten benestar i calma. Ajuden a tenir més força per fer front als efectes secundaris dels tractaments convencionals i també per aprofundir dins d’un mateix, prendre distància i observar la vida des d’un altre punt de vista.
Són Serveis que oferim a la Fundació a través dels nostres voluntaris experts en Reiki, sonoteràpia i Ioga.

TALLER TERAPÈUTIC: ESPAI CREA

És un espai terapèutic obert a tothom pel sol fet de compartir una estona fent manualitats amb altres persones. Es fa els dijous de 16h a 18h, es creen tot tipus de productes amb l’objectiu de proporcionar un moment de creació, de concentració, de motivació, d’entreteniment… i així s’ha format un espai de trobada i intercanvi amb un alt contingut terapèutic. Confeccionen els coixins terapèutics amb blat i espígol, les culleres pintades a mà… entre d’altres coses.