Fes un donatiu a la fundació

Des de l’1-01-2024, es pot desgravar a la declaració de la renda fins el 80% de les donacions*. Per això, ara donar més costa menys!

*Les persones físiques es poden desgravar fins el 80% del total de les aportacions anuals d’import inferior o igual a 250€ a entitats benèfiques. Si superen els 250€, la quantitat que els superi té una desgravació de fins un 40%, o inclús d’un 45% si es porta 3 anys o més sense reduir la col·laboració amb una mateixa entitat. El percentatge de desgravació de les empreses és d’un 40% o 50% si es porta 3 anys o més sense reduir la col·laboració amb una mateixa entitat. El límit de la deducció sobre la base imposable per les societats és de 15%. Article 129 del RDL 6/2023, que modifica la Llei 49/2002 de règim fiscal de les entitats sense ànim de lucre i dels incentius fiscals al mecenatge, per la qual les persones o empreses tenen dret a deduir els donatius en la declaració de renda o societats.

Donatius

Pots fer el teu donatiu:

• En persona al local de la fundació
  • Per transferència bancària en aquest compte:

CaixaBank

IBAN ES92 Entitat 2100 Oficina 0138 D.C. 86 Nº Compte 0200375160

Si necessiteu certificat fiscal, podeu demaneu-lo omplint el formulari que teniu a continuació:

He llegit, entés i accepto la política de privacitat i avís legal d'aquest lloc web.

Dono el meu consentiment exprés per rebre comunicacions comercials posteriors de FUNDACIÓ ROSES CONTRA EL CÀNCER per correu electrònic i altres mitjans de comunicació ofimàtics, tal com estableix la Llei LSSI/CE 34/2002.

Dono el meu consentiment exprés per rebre newsletters de FUNDACIÓ ROSES CONTRA EL CÀNCER, per correu electrònic i altres mitjans electrònics o postals, tal com estableix la Llei LSSI/CE 4/2002.

Si posteriorment no desitgés continuar rebent les nostres comunicacions comercials i/o newsletters, vostè podrà revocar el consentiment enviant un mail fundacio@fundacioroses.org amb la paraula BAIXA.