Quins tipus de voluntaris hi ha a la Fundació?

Comptem diferents tipus de voluntaris, tots essencials pel funcionament de la Fundació:

Voluntariat Suport Logístic o Comunitari

El major nombre de voluntaris de la Fundació són els englobats en aquesta tipologia.

Col·laboren en la organització i el desenvolupament de les activitats organitzades per l’entitat.

• Activitats de Recaptació de Fons: Col·laboren en la organització i realització d’activitats per tal de recaptar fons pel finançament dels projectes de la Fundació.
  • Activitats de Sensibilització, educació, prevenció i promoció de la salut.

Voluntariat Testimonial, Domiciliari o d’Acompanyament

Voluntaris en contacte directe amb el malalt i/o la família que, o bé aporten el seu testimoni per donar suport al malalt i/o a la família, o bé assisteixen al malalt i/o família en les tasques de la vida diària, com són acompanyaments a visites mèdiques, compres, gestions vàries, descàrrega del cuidador principal, etc.; sempre amb la supervisió i seguiment de l’equip tècnic.

Braçalets solidaris

Les nostres voluntàries dels Braçalets Solidaris continuen treballant setmanalment per tal de recollir fons per a diferents projectes. La motivació per assolir reptes fa que acceptin encàrrecs personalitzats per a celebracions i events. Les voluntàries mateixes confeccionen els braçalets i posen parades en les diferents activitats que es fan al poble. També tenim establiments col·laboradors, on es poden trobar aquests braçalets.
També es fan braçalets Candela per recaptar fons destinats a l’Hospital Sant Joan de Deu i el càncer infantil.

Servei de Voluntariat de Reiki, Sonoteràpia i Harmonitza’t

Aquest tipus de voluntariat, engloba tractaments terapèutics energètics i complementaris, que aporten benestar i calma. Ajuden a tenir més força per fer front als efectes secundaris dels tractaments convencionals i també per aprofundir dins d’un mateix, prendre distància i observar la vida des d’un altre punt de vista.

Servei de Voluntariat Expert

Assessorament Dietètic, Servei Fisioteràpia, Acupuntura

Taller espai crea

Arran de la inquietud d’unes voluntàries i la necessitat de l’equip tècnic de crear un espai de trobada, i d’acollida… un espai terapèutic pel sol fet de compartir una estona fent manualitats amb altres persones, va sorgir l’Espai Crea. En aquest espai, que està obert a tothom i es fa els dijous de 16h a 18h, es creen tot tipus de productes amb l’objectiu de proporcionar un moment de creació, de concentració, de motivació, d’entreteniment… i així s’ha format un espai de trobada i intercanvi .

Vols formar part de la nostra xarxa de voluntaris?

Contacta amb nosaltres i quedarem per una entrevista per tal de conèixer-nos!