QUI HI HA DARRERA LA FUNDACIÓ?

PATRONAT

• Pilar Serra Vilarrodona, presidenta
  • Assumpció Llach Torras, vicepresidenta
  • Núria Páramo Barbarà, secretària
  • Lola Camps Canadell, tresorera
  • Esteve Bernal Vilar, vocal
  • Jacinto Berta Cabrelles, vocal
  • Sílvia Danés Jofre, vocal
  • Marta Font Llach, vocal
  • Irene Giner Barbarà, vocal
  • Jaume Guitart Francisco, vocal
  • Concepció Mach Batlle, vocal
  • Bibiana Martínez Badal, vocal
  • Trinidad Rovira Arranz, vocal
  • Esther Segura Paredes, vocal

EQUIP DE TREBALL

• Nuria Galan Sala, psicòloga
  • Marina Delteil , administrativa

USUARIS

La Fundació atén totes les persones de Roses afectades per la malaltia oncològica, els seus familiars, persones en procés de dol relacionat amb el càncer i els supervivents. La Fundació compta amb uns 200 usuaris.

SOCIS

Gran part de les nostres aportacions provenen dels nostres socis (179) que poden ser mensuals, trimestrals, semestrals o anuals.

VOLUNTARIAT

Voluntariat Suport Logístic o Comunitari

Col·laboren en la organització i el desenvolupament de les activitats organitzades per l’entitat: Activitats de Recaptació de Fons (Col·laboren en la organització i realització d’activitats per tal de recaptar fons pel finançament dels projectes de la Fundació), Activitats de Sensibilització, educació, prevenció i promoció de la salut, Tallers terapèutics.

Voluntariat Testimonial, Domiciliari o d’Acompanyament

Voluntaris en contacte directe amb el malalt i/o la família que, o bé aporten el seu testimoni per donar suport al malalt i/o a la família, o bé assisteixen al malalt i/o família en les tasques de la vida diària, com són acompanyaments a visites mèdiques, compres, gestions vàries, descàrrega del cuidador principal, etc.; sempre amb la supervisió i seguiment de l’equip tècnic.

PATROCINADORS/COL·LABORADORS

Hi ha persones que aporten el seu gra de sorra en forma d’ajut econòmic, empreses patrocinadores, entitats que col·laboren i persones anònimes que fan donatius puntuals.
Altres persones col·laboren amb nosaltres oferint-nos els seus coneixements i participant en les diverses activitats que organitzem, com són xerrades, tallers, activitats esportives, lúdiques…
O també, ens ajuden les empreses que aporten, pels diferents actes que organitzem, articles de regal, descomptes en serveis…i altres tipus de col·laboracions.

ESTEM FEDERATS

La Fundació Roses contra el càncer forma part de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer.

La Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) és una entitat que agrupa les principals organitzacions que treballen per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies. Actualment en formen part 16 entitats.