Enllaços d'interès

FECEC, Federació Catalana d’entitats contra el càncer

La Federació Catalana d’entitats contra el càncer (FECEC) és una entitat de segon nivell que agrupa les principals organitzacions que treballen per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies.

Visita el lloc web de FECEC

ICO, Institut Català d’Oncologia

L’Institut Català d’Oncologia (ICO) és un centre públic i monogràfic sobre el càncer. S’ocupa de la malaltia de manera integral ja que aplega, dins de la mateixa organització, la prevenció, l’assistència, la formació especialitzada i la recerca. L’ICO és una empresa pública creada el 1995 pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, que comença a funcionar un any més tard a les instal·lacions de l’Hospital Duran i Reynals de l’Hospitalet de Llobregat. Set anys després, el 2002, s’inaugura l’ICO Girona, a l’Hospital Doctor Josep Trueta, i l’any següent l’ICO Badalona, a l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. El 2014 es posa en marxa l’ICO Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona i al Verge de la Cinta de Tortosa. Actualment l’ICO és el centre oncològic de referència per a més del 40% de la població adulta de Catalunya.

Visita el lloc web de ICO

FUNDACIÓ SALUT EMPORDÀ – Hospital de Figueres

La seva àrea d’influència se centra en la comarca de l’Alt Empordà, que està formada per 68 municipis i compta, aproximadament, amb una població de 140.000 persones.

El centre atén les necessitats del dia a dia dels habitants de la comarca i disposa de la tecnologia assistencial necessària per donar resposta als problemes de salut més freqüents.

Visita el lloc web de FUNDACIÓ SALUT EMPORDÀ

FUNDACIÓ SALUT EMPORDÀ – Centre Sociosanitari Bernat Jaume

L’objectiu d’aquest centre és atendre persones malaltes, generalment amb patologies cròniques i/o amb discapacitat que, per les seves característiques especials, poden beneficiar-se d’un model d’atenció interdisciplinària que té com a objectius potenciar la seva autonomia, pal·liar les limitacions o símptomes i facilitar la seva reinserció social.

A les unitats del Centre Bernat Jaume es proporciona atenció a les persones d’edat avançada i amb presència de síndromes geriàtriques, amb trastorns cognitius, amb malaltia neurològica que pot causar discapacitat o en situació de final de vida.

Visita el lloc web del Centre Sociosanitari Bernat Jaume

ICS, Instit Català de la Salut

L’Institut Català de la Salut (ICS) és l’empresa pública de serveis de salut més gran de Catalunya. Com a entitat de referència del sistema sanitari públic del nostre país, l’ICS té l’objectiu de millorar la salut i la qualitat de vida de les persones, a través de la promoció dels hàbits saludables, de la prevenció dels problemes de salut i del tractament de les malalties, des de les més banals fins a les requereixen un abordatge més complex.

Visita el lloc web de ICS, Instit Català de la Salut

IDIBGI, Institut d’Investigació Biomèdica de Girona

L’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (IDIBGI) és un centre d’investigació que pertany a la xarxa de centres CERCA de la Generalitat de Catalunya, i que té com a finalitat promoure, desenvolupar, gestionar, transferir i difondre la recerca biomèdica, coneixement científic i tecnològic, la docència i la formació en l’àmbit de les ciències de la vida i de la salut, principalment a l’entorn de Girona.

Visita el lloc web de IDIBGI

AJUNTAMENT DE ROSES, Àrea d’Acció Social, Igualtat de Gènere i Nova Ciutadania

L’àrea d’Acció Social, Igualtat de Gènere i Nova Ciutadania de l’Ajuntament de Roses la formen el conjunt de serveis i recursos públics que tenen la voluntat d’oferir una atenció global i àmplia als ciutadans en tot allò que té a veure amb l’objectiu de garantir les necessitats socials bàsiques de la ciutadania, amb el suport als grups i col·lectius

Visita el lloc web de l’Ajuntament de Roses