Fes-te col·laborador de la fundació

Els col·laboradors i patrocinadors són totes aquelles empreses o persones que ens donen suport per poder organitzar les activitats de la Fundació.

Activitats:

PATROCINADORS DEL CONCERT DE NADAL:

Són empreses o persones que fan una aportació de mínim 250€ per tal de poder organitzar el Concert Benèfic de Nadal. Els patrocinadors del concert tenen 2 entrades reservades per l’espectacle i surten al programa del concert. Reben un certificat fiscal per poder desgravar de la renda el seu patrocini.

COL·LABORADORS EN LES DIVERSES ACTIVITATS DE LA FUNDACIÓ

Són empreses o persones que col·laboren en les activitats de la Fundació aportant algun obsequi pels diferents sortejos que fem per exemple, o aportant algun tipus de servei (accés wifi, neteja després d’un esdeveniment, realització i impressió de cartells…)

INICIATIVES DIVERSES A FAVOR DE LA FUNDACIÓ

Moltes empreses i entitats es proposen de la seva pròpia iniciativa per organitzar alguna activitat de recaptació amb l’objectiu de fer un donatiu a la fundació.

Si vols ser patrocinador d’algun esdeveniment nostre o si vols organitzar alguna activitat de recpatació a favor de la Fundació, posa’t en contacte amb nosaltres!

Més informació:

Accepto la política de privacitat i avís legal d'aquest lloc web.