La Fundació Roses contra el càncer ja pertany a les ONG incloses en Bizum, la nova solució de pagaments a través de mòbils que permet enviar i rebre diners en temps real. És un servei que connecta un compte bancari a un número de telèfon mòbil.  Bizum s’utilitza entre particulars i també serveix per fer donatius a diferentes ONG. Així, la Fundació Roses contra el càncer compta amb un nou canal per rebre donatius.

El procediment és el següent: des de la teva app bancària en la qual tinguis el Bizum activat, selecciona l’opció “Enviar diners”, escull la nostra entitat o introdueix el nostre codi 01234 i tria l’import que vols donar. En un moment rebrem el teu donatiu!

Pots donar entre 0,50€ i 500€ a cada operació. És una operació fàcil, sense cost addicional, segura i immediata.

En el cas que necessitis un certificat fiscal, cal que ens enviïs un correu a fundacio@fundacioroses.org amb la informació següent:

• Nom i cognom
  • DNI
  • Adreça postal
  • Import i data del donatiu

Gràcies  a la teva aportació, seguirem oferint suport de manera gratuïta als malalts de càncers i als seus familiars.

Més informació aquí.