Donatius Contra El Coronavirus

Donatius contra el Coronavirus

Un dels principals objectius de la Fundació Roses Contra el Càncer és ajudar als malalts i familiars dels pacients oncològics. Però davant de la situació generada pel coronavirus, i de l’impacte que pot tenir sobre la situació i la salut dels nostres usuaris i malalts oncològics, ens ha semblat essencial participar i donar suport econòmic en la lluita contra aquesta pandèmia.

Des de la Fundació, amb la col·laboració de les voluntàries que realitzen braçalets solidaris i les voluntàries del taller terapèutic Espai Crea, hem decidit fer un donatiu de 3000€ a l’Hospital de Figueres Fundació Salut Empordà i un altre de 3000€ a l’Hospital Josep Trueta de Girona. Aquest donatiu està destinat a la lluita contra la pandèmia i concretament a la compra de material de protecció (EPI) pel personal sanitari.

L’Hospital de Figueres ha obert una pàgina web de recaptació on tothom pot col·laborar segons les seves possibilitats:

Entre tots sumem!