Projecte Recepta Blava

Des de la Fundació Roses contra el càncer, col·laborem en el projecte de recerca “Recepta blava” liderat per la Càtedra Oceans i Salut Humana (UdG) i el Centre d’Atenció Primària de Roses. Aquest projecte, valora com les activitats a mar i a la costa poden contribuir al benestar dels pacients oncològics. Podeu consultar aquí l’article del Col·legi Oficial de Metges de Girona que explica amb més detalls el projecte.

Amb l’objectiu de recollir més dades, voldríem demanar-vos si us plau la vostra col·laboració en el projecte. Si esteu en situació de malaltia oncològica o si vau passar la malaltia, la vostra ajuda seria molt positiva per aquest estudi. En concret, us voldríem demanar si podeu contestar l’enquesta que trobareu aquí.

This Post Has 0 Comments