Segona Pedalada contra el càncer

La nostra entitat ha celebrat la seva Segona Pedalada contra el càncer en col·laboració amb el Club Ciclista Roses. La Primera Pedalada a favor de la Fundació Roses contra el Càncer es va celebrar al novembre de l’any passat quan va sorgir la necessitat de diversificar les nostres activitats. Enguany, hem decidit celebrar aquesta jornada el dia 22 de maig. No s’ha assolit superar la quantitat d’inscripcions de l’any passat, però hem comprovat que més gent ha vingut a pedalar! En total, 217 persones s’han apuntat, i hem aconseguit recaptar 2.237,69 €.

El recorregut s’ha allargat una mica comparat amb l’any passat (10 km) però sortia igualment de la plaça Catalunya i arribava a dins de la Ciutadella.

La inscripció a la pedalada es podia fer en línia a través de la nostra web amb un donatiu de 10 €, incloent-hi una samarreta i un tiquet per la botifarrada que s’ha organitzat a l’arribada.

Agraïm especialment els patrocinadors que ens han donat suport econòmic per les samarretes d’enguany:

This Post Has 0 Comments